De toekomst van Marketing en Sales in de Maakindustrie
Hoe mensen, technologie en data invloed hebben op het koopgedrag van je klanten
De wereld van marketing en sales in de maakindustrie verandert razendsnel. Nieuwe technologieën, data en veranderend koopgedrag van klanten maken deze veranderingen ingrijpender en veelzijdiger dan ooit tevoren.
Een belangrijke katalysator in dit proces is de opkomst van nieuwe technologieën die de manier waarop we klanten bereiken en waarde toevoegen, fundamenteel doet veranderen. De steeds grotere rol van data hebben een enorme invloed op het koopgedrag en de beslissingsprocessen van je klanten.
Kopers zijn op zoek naar meer dan alleen een product of dienst.
Ze willen waarde van partners die hen daadwerkelijk verder helpen in hun business.
Hoe speel je hierop in?
Hoe kun jij technologie en data inzetten om niet alleen mee te komen, maar voorop te lopen in deze snel veranderende wereld? En wat betekent dit voor de marketing –en salesprofessionals binnen je organisatie?
Kom naar onze bijeenkomst en ontdek hoe jij je kunt aanpassen aan deze nieuwe realiteit. Leer van experts, wissel ideeën uit met collega's, en krijg concrete handvatten om jouw marketing -en verkoopstrategie toekomstbestendig te maken.
Datum: 12 maart
Tijd: 12:30 - 16:30
Locatie: MakeCenter, Nieuwegein
Doelgroep: Directieleden, Sales & Marketing leiders van producerende bedrijven in de maakindustrie.
Programma:
- 12:30 - Inloop + lunch
- 13:00 - Opening
- Inhoudelijk programma:
- Hoe blijf je als sales en marketing relevant in veranderende markt? - HAN Hogeschool
- Klantgedreven digitale marketing - Forward Marketing
- Business-led product configuratie - Elfsquad
- Hoe bied je de klant maximale keuzevrijheid? - Modular 5
- 15:30 - 16:30 - Afsluiting en netwerkborrel